Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

ГУО "Ясли-сад №5 г. Смолевичи" Конспект занятия в старшей группе по теме "Почта"(в рамках белорусскоязычного дня)

Дата: 12 декабря 2014 в 19:16, Обновлено 26 февраля 2022 в 10:29

Образовательная область  "Ребёнок и общество"

ТЭМА: “Пошта, сродкі сувязі”

Задачы: пашыраць слоўнікавы запас; замацоўваць навыкі Ўтварэння назоўнікаў пры дапамозе памяншальна-ласкальных суфіксаў, назоўнікаў множнага ліку ў назоўным і родным склоне; практыкаваць у пабудове выразаў па абразцу (“Ці ведаеш ты…”); фарміраваць відавыя паняцці, уменне здзяйсняць іх дыферынцыяцыю; выхоўваць у дзяцей культуру пры зносінах па тэлефоне.

Абсталяванне: карцінкі з серыі “Пошта”, цацачныя тэлефоны, папера фармату А-5, алоўкі, канверты.

Метады і прыёмы: гутрака, індывідуальныя і харавыя адказы дзяцей, гульня і гульнявыя практыкаванні, сюрпрызны момант, мастацкае слова.

Ход занятку

1. Уступная гутарка.

Дзеці успамінаюць: Што такое пошта i для чаго яна патрэбна? Хто працуе на пошце?  Чым займаюцца паштальёны, тэлефаністы? Як можна адправіць лicт ці пасылку.

(Уваходзіць паштальён)

“Добры дзень, дзеці. Мне патрэбна група “Незабудкі”. Ці туды я зайшоў?. (Адказы дзяцей). Я прынёс вам  лicт ад дзяцей з дзіцячага сада нумар тры. Яны жадаюць з вамі сябраваць. І прыслалі вам падарунак. (У лicце карткі. Дзеці па чарзе вымаюць іх і павінны расказаць, будуючы выраз “Ці ведаеце вы…?”).

2. Пошук адпаведнага паняцця і пабудова выразу “Ці ведаеце вы?”.

Ці ведаеце вы, што пісьмо бывае каштоўнае і звычайнае; тэлеграма – звычайная, хуткая (“маланка”), віншавальная; бандэроль і пасылка – каштоўнымі? (Адказы).

Ці ведаеце вы, што грошы можна пераслаць “паштовым пераводам”?

Ці ведаеце вы, што разносіць пошту паштальён?

Ці ведаеце вы, што надпіс на лiсце, пасылцы, тэлеграме, які ўказвае, куды і каму пасылаюць лiст называецца адрас.

3. Гульня “Назаві ласкава”.

Тэлеграма – телеграмка, (тэлеграмачка).

Канверт – канверцiк.

Пасылка – пасылачка.

Бандэроль – бандэролька.

Телефон – тэлефончык.

Газета – газетка.

Паштоўка – паштовачка.

Фізкультхвілінка.

На зямлі, у паветры і ў моры

Вас пошта знойдзе, прыйде у час

Каб перадаць прывітанне ад Боры,

Наташы, Машы, Олі, Колі

І ад вас адказ адправіць якраз.

4. Гульня “Тэлефон” .                                                         

Дзеці, паглядзіце і адкажыце, з якіх частак складаецца тэлефон? Ці ўмееце вы размаўляць па тэлефоне? Зараз мы гэта праверым. Тэлефон звоніць у кватэры __________ (паўтараецца гульня некалькі разоў), выхавацель і дзеці сочаць за культурай мовы тых, хто размаўляе.

5. Утварэнне назоўнікаў множнага ліку ў назоўным і родным склонах.

Пошта – пошты – многа поштаў.

Паштальён – паштальёны – паштальёнаў.

Аператар – аператары – аператараў.

Канверт – канверты – канвертаў.

Тэлеграма – тэлеграмы – тэлеграм.

Газета – газеты – газет.

Тэлефон – тэлефоны – тэлефонаў.

6. Малюнак рукі ў падарунак.

Дзеці абводзяць сваю руку на паперы, размалёўваюць яе – “рука дружбы і сяброўства”. Складаюць у канверт і ўручаюць паштальёну.

- Сёння на занятку мы замацавалі веды пра пошту, для чаго яна служыць і хто там працуе.

______________ працавалі добра, уважліва слухалі, правільна паўтаралі і адказвалі на пытанні.

_____________ ведаюць шмат беларускіх слоў і размаўляюць правільна, мне спадабаліся, іх адказы.

____________ трэба быць больш уважлівымі і не ленавацца адказваць на пытанні.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.